Care este scopul antrenamentului tau? Iti doresti sa consumi mai multe calorii fara sa soliciti prea mult musculatura la clasele de Grup Fitness? Sau sa iti dezvolti mai mult masa musculara in Gym? Noi iti recomandam sa faci si aerobic pentru sanatatea aparatului cardio-vascular, care este solicitat in timpul antrenamentelor de forta din Gym.

 

De ce sa practici Fitness sau Aerobic?

Mersul la sală sau aerobic ajută, printre altele, la prevenirea anumitor boli precum: hipertensiune, diabet, accident vascular cerebral, anumite tipuri de cancer sau boli de inimă.

5 ELEMENTE ce definesc Fitnesul.
Cardio – reprezintă capacitatea inimii, plămânilor și a sistemului vascular de a furniza mușchi și țesuturi în timpul activității fizice ridicate, sânge bogat în oxigen.

Forța musculară – este cantitatea de mușchi pe care un mușchi sau un grup muscular îl poate exercita împotriva unei rezistențe ridicate (ridicarea greutății și nu numai).

Rezistența musculară – este capacitatea unui mușchi sau a unui grup muscular de a repeta o anumită mișcare de mai multe ori sau de a rămâne în aceeași poziție pentru o perioadă mai lungă de timp.

Flexibilitate – este specifică articulațiilor și reprezintă o serie de mișcări ale articulațiilor, dar și ale mușchilor și țesuturilor din jurul lor. Flexibilitatea adecvată îmbunătățește starea fizică și reduce riscul de accidente și răniri.

Compoziția corpului – este procentul de grăsime, mușchi și os din corpul dumneavoastră. În mod normal, este exprimat ca raport între masa musculară și masa grasă. Masa musculară este formată din mușchi, oase, piele, organe interne și apă. Grăsimea este grăsime și țesut gras.

 

Antrenament de fitness și antrenament de forță
Programul nostru de fitness se desfășoară sub supravegherea atentă a instructorilor specializați, fiecare cu o bogată experiență și promovarea unor programe variate de întreținere a corpului concepute pentru a satisface cele mai exigente așteptări. Ei vor lua în considerare nevoile dvs. nutriționale, stilul de viață, trăsăturile corpului și nevoile dvs. de dezvoltare pentru a face un program special de antrenament pentru dvs.