Politica de confidențialitate a site-ului

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale TCI SOCIAL CLUB în calitatea sa de operator de date cu caracter personal. Contactați-ne dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dumneavoastră personale și vă vom ajuta cu plăcere.

Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu procesarea datelor dumneavoastră personale așa cum este descris în această politică de confidențialitate.

Prezenta Politică de Confidențialitate face parte integrantă din setul de proceduri și reguli pe care le-am implementat în vederea conformării la cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE. Prin acceptarea banner-ului cookie din cadrul paginii de start a site-ului nostru înseamnă inclusiv faptul că ați luat la cunoștință de conținutul Politicii de Confidențialitate, consimțind în același timp asupra prelucrării datelor cu caracter personal cu specificațiile precizate mai jos.

Prezenta Informare privind confidențialitatea datelor („Informarea“) se aplica TCI SOCIAL CLUB S.A. și tuturor punctelor de lucru ale acestuia, inclusiv TCI SOCIAL CLUB (denumite în continuare împreună „TCI“ sau „noi“). TCI face tot posibilul să pună la dispoziția dumneavoastră produse, servicii și experiențe la cel mai înalt nivel. Ne bucurăm că sunteți clientul nostru și prețuim loialitatea dumneavoastră. Suntem conștienți de faptul că pentru fiecare client confidențialitatea reprezintă un aspect de importanță majoră. Prin această Informare vă explicăm practicile noastre cu privire la datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră sau despre dumneavoastră prin intermediul acestui site web sau prin aplicațiile/formularele noastre, prin comunicări scrise sau orale cu noi, atunci când vizitați una dintre proprietățile noastre sau din alte surse.

Vă rugăm să rețineți faptul că aceasta Informare nu este valabilă pentru procesarea de către noi a datelor personale în numele unor terțe părți și conform instrucțiunilor acestora, cum ar fi clienți corporativi (angajatori), turoperatori și agenții de turism.

DEFINIȚII

Datele cu caracter personal (Date) – orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabila (persoană vizată); o persoană fizică identificabila este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitățile sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Categorii speciale de date cu caracter personal – orice informație care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate, date genetice, date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, de date privind sănătatea sau de date privind viață sexuală sau orientarea sexuală ale unei persoane fizice.

Prelucrarea datelor cu caracter personal (Prelucrare) – orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Persoana vizata – o persoană fizică care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitățile sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Operator – persoană fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.

Persoană împuternicită de catre Operator (Împuternicit/Procesator) – persoană fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului.

Parte terță – o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoană vizată, operatorul, persoană împuternicita de operator și persoanele care, sub directă autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal.

Consimțământ – orice manifestare de voința liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care această acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, că datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate.

Pseudonimizare – înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția că aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile. Principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică datelor pseudonimizate, întrucât acestea reprezintă date cu caracter personal.

Anonimizare – înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod care să fie ireversibil și care să transforme datele astfel încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate. Principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal nu se aplică datelor anonimizate, întrucât acestea nu mai reprezintă date cu caracter personal.

ANSPDCP – înseamnă autoritatea publică independența de supraveghere din România, respectiv Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

INFORMAȚII DE IDENTIFICARE ȘI CONTACT A OPERATORULUI DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Website-ul www.tcisocialclub.ro (denumit în continuare Site-ul) este administrat de către TCI SOCIAL CLUB S.A.
Nr. Reg. Com.: J12/3255/2023
CUI: RO48557430
Adresa: Cluj-Napoca, str. Al. Vaida Voivod, nr. 2, jud. Cluj
E-mail: contact@tcisocialclub.ro
Tel./Fax: (+40) 736.640.303

CARE SUNT DATELE PERSONALE PE CARE LE COLECTAM?
Există posibilitatea să colectăm date cu caracter personal la fiecare întâlnire sau interacțiune cu oaspeții, precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Aceste informații personale pot include:

  • datele dumneavoastră de identificare (nume, prenume, date de buletin);
  • datele dumneavoastră de contact (nr. telefon; e-mail);
  • informații referitoare la rezervarea sau vizita dumneavoastră la locația noastră;
  • participarea la un program în calitate de membru sau la un program de fidelitate;
  • participarea la concursuri, tombole sau programe de marketing (chiar daca nu sunteți cazat la unul din hotelurile noastre);
  • informații legate de achiziționarea și primirea de produse sau servicii;
  • caracteristici personale, naționalitate, numărul pașaportului și data și locul emiterii acestuia;
  • preferințe privind publicitatea și comunicările;
  • informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți pe proprietatea noastră;
  • recenzii și opinii referitoare la facilitățile noastre de cazare (daca sunt identificate sau asociate cu dumneavoastră);
  • alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați sau pe care le putem obține despre dumneavoastră.

În plus, colectam și alte informații personale, în anumite situatii, cum ar fi:

  • Colectarea la locație: Colectam informații personale suplimentare în timpul inregistrarii/cazarii la proprietatile noastre, inclusiv informații care pot fi solicitate de lege. Putem folosi și camere video sau televiziune cu circuit inchis și alte masuri de securitate la proprietățile noastre care pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților și vizitatorilor în locuri publice.
  • Profilurile evenimentelor: Dacă planificați un eveniment la noi, noi colectam specificații privind conferința sau evenimentul, data evenimentului, numărul de invitați, detalii privind spațiile de cazare, iar pentru evenimentele corporative, informații referitoare la organizația dumneavoastră (nume, buget anual și numărul de evenimente sponsorizate pe an). În plus, colectam informații despre oaspeții care fac parte din grupul sau evenimentul dumneavoastră. Daca ne vizitați în cadrul unui grup, este posibil să deținem informații personale despre dumneavoastră pe care ni le-a furnizat grupul și să va trimitem reclame în urma sejurului dumneavoastră împreună cu grupul sau în urma participării la un eveniment, în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legii. Daca ne vizitați în cadrul unui eveniment, este posibil să transmitem informații personale despre dumneavoastră organizatorilor evenimentului, în măsura permisă de lege.
  • Rețelele de socializare: Daca accesați paginile/conturile TCI prin intermediul rețelelor de socializare, putem colecta anumite informații de pe contul dumneavoastră de socializare în funcție de setările rețelei de socializare, precum (dar fără a se limita la) locație, cazări, activități, interese, fotografii, actualizări ale stării și lista cu prieteni. Vă putem permite, de asemenea, să vă înscrieți în concursuri în care trebuie să furnizați fotografii, cum ar fi fotografii ale sejurului petrecut pe proprietatea noastră, pe care le puteți partaja cu persoanele cu care sunteți conectat pe rețelele sociale pentru voturi, oferte comune sau alte promoții.

INFORMATII PERSONALE PE CARE LE COLECTAM DE LA TERTE PARTI
Este posibil să colectăm informații despre dumneavoastră și de la terți, cum ar fi serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanta cu setările făcute de dumneavoastră pentru aceste servicii și din alte surse terțe care sunt autorizate să ne transmită datele dumneavoastră (cum ar fi agenții de turism sau tur operatori). Utilizam și distribuim aceste informații (și putem adaugă aceste informații la alte informații pe care le deținem despre dumneavoastră) în scopurile descrise în aceasta Informare.

SCOPUL COLECTĂRII DATELOR PERSONALE
Folosim informațiile dumneavoastră personale în scopuri diferite, inclusiv pentru a oferi și a personaliza serviciile pe care le solicitați și le așteptați din partea TCI, pentru a va oferi nivelul așteptat de ospitalitate pe proprietatea noastră și pentru a efectua acțiuni directe de marketing și promoții, astfel cum este prezentat mai jos în detaliu:

  • Administrarea serviciului: Folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a administra șederea dumneavoastră.
  • Planificarea conferințelor și a evenimentelor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a va furniza informații cu privire la planificarea conferințelor și evenimentelor.
  • Marketing și comunicare: Este posibil să folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a vă furniza sau oferi informări, promoții și oferte speciale recomandate, precum și alte mesaje publicitare în funcție de orice preferințe privind comunicarea exprimată de dumneavoastră. Putem transmite aceste comunicări prin e-mail, prin posta, prin publicitate online, rețele de socializare, telefon. Cu acordul dumneavoastră, folosim conținutul generat de utilizator (cum ar fi fotografii) de la serviciile aferente rețelelor de socializare pentru a afișa reclame pe site-ul nostru web și în aplicațiile noastre.
  • Îmbunătățirea serviciilor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a îmbunătăți serviciile TCI și pentru a ne asigura ca site-ul nostru, produsele și serviciile reprezintă interes pentru dvs. Folosim informațiile dvs. personale și pentru a va oferi nivelul așteptat de ospitalitate pe proprietatea noastră.
  • Corectitudinea, analiza și personalizarea datelor: Va putem corobora informațiile personale cu date din surse terțe cu scopul de a actualiza și a analiza informațiile dvs. Ne bazam și pe informații primate de la terți pentru a putea oferi servicii personalizate. Spre exemplu, daca va conectați rețele de socializare sau alte conturi la serviciile noastre, putem folosi aceste informații pentru a face experiența dvs. cu noi mai personala și sociala, sau putem să o partajam și să o folosim după cum este descris în prezenta Informare.

NFORMATIILE PERSONALE PE CARE LE TRANSFERAM
Pentru a va oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a va furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să transmitem informațiile dumneavoastră personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  • Evenimente în grup sau întâlniri: Daca vizitați TCI în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, daca este cazul, cu oaspeții care organizează sau participa la întâlnire sau eveniment.
  • Furnizorii de servicii: Ne bazam pe terți pentru a furniza servicii și produse în numele nostru și putem partaja informațiile dvs. personale cu aceștia, în mod corespunzător. Furnizorii noștri de servicii sunt obligați prin contract să protejeze informațiile dumneavoastră personale și nu le pot utiliza sau distribui în alt mod, cu excepția cazurilor impuse prin lege. Cu toate acestea, furnizorii noștri de servicii de detectare a fraudelor pot utiliza, dar nu distribui, informațiile dumneavoastră personale în scopul detectării fraudelor. Putem folosi furnizori de servicii pentru a va comunica noutăți și oferi materiale promoționale și comerciale în numele nostru, inclusiv reclame online și pe mobil personalizate în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legislației aplicabile. Pentru informații suplimentare, consultați Politica noastră privind cookie-urile. TCI colaborează numai cu terți care oferă o metoda de dezabonare de la acest tip de publicitate.
  • Tranzacții comerciale: Pe măsură ce ne dezvoltam afacerea, putem vinde, cumpăra, restructura sau reorganiza afaceri sau capital, sau putem înceta să administram sau să ținem în franciza un hotel care face parte din portofoliul nostru la momentul actual. În astfel de circumstanțe, TCI poate transfera, vinde sau ceda informațiile colectate, incluzând, fără limitare, Alte informații (descrise mai jos) și date personale, unuia sau mai multor terți afiliați sau neafiliați în legătură cu aceste tranzacții comerciale. În măsură în care legea o impune, vom furniza o notificare a intenției noastre de a transfera date personale către terți în acest scop și va vom explica modul în care puteți refuza un astfel de transfer.
  • Altele: Pe lângă aceasta, TCI poate dezvălui informații personale pentru:
    • a respecta legile aplicabile,
    • a răspunde cererilor guvernamentale sau ale autorităților publice,
    • a proteja drepturile, confidențialitatea, siguranța sau proprietatea TCI, vizitatorii site-ului, clienții, angajații sau publicul,
    • a ne permite să găsim remedii disponibile sau să limitam daunele pe care le putem susține,
    • a aplica termenii și condițiile site-urilor noastre și
    • a răspunde la o urgenta.

ALTE INFORMATII
Când vizitați sau interacționați cu site-urile web www.tcisocialclub.ro, colectam alte informații care nu va identifica direct în legătură cu utilizarea site-ului, cum ar fi un catalog al paginilor de internet pe care le vizitați și numărul de vizite pe site-urile noastre („Alte informații“). Folosim Alte informații, precum și date primite de la terți, pentru a va trimite e-mailuri și reclame online (pe site-urile noastre și pe alte site-uri) și pe mobil.
Utilizam module cookie și alte tehnologii (cum ar fi „etichete de pixel“, „semnalizatoare web“, „GIF-uri transparente“, linkuri în e-mailuri, Java Script, ID-uri de dispozitive atribuite de Google, Facebook, Apple sau tehnologii similare) pentru a colecta aceste informații. Dacă doriți să ștergeți sau să blocați în orice moment modulele cookie de pe dispozitivul dumneavoastră, puteți actualiza setările browser ului (consultați meniul „ajutor” al browserului pentru a afla cum să ștergeți sau să blocați modulele cookie). TCI nu este răspunzătoare pentru setările browserului dumneavoastră. Puteți găsi instrucțiuni adecvate și simple privind gestionarea modulelor cookie pe diferitele tipuri de browser la www.allaboutcookies.org. Pentru informații suplimentate, consultați Politica noastră privind cookie-urile.

INFORMATII SENSIBILE
Termenul „informații sensibile“ se refera la informațiile privind originea dumneavoastră rasiala sau etnica, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice, calitatea de membru sindical, sănătatea, viată sexuală sau orientarea sexuală, informații genetice, antecedente penale și orice alte date biometrice utilizate în scopul identificării unice. În general, nu colectam informații sensibile. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dumneavoastră pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și pentru a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, furnizarea accesului pentru persoanele cu nevoi speciale).

INFORMATII PERSONALE DESPRE MINORI
Nu colectam în mod conștient informații personale despre persoanele sub 18 ani. În calitate de părinte sau tutore, va rugam să nu permiteți copiilor să transmită date personale fără permisiunea dumneavoastră.

TEMEIURILE LEGALE ALE PRELUCRARII
Avem mai multe temeiuri legale pentru care colectam informațiile despre care v-am informat mai sus:

  • Pentru a va putea caza, colectam informațiile din fisa de cazare și cele medicale (în cazul serviciilor din zona spa) și le transmitem autorităților în baza unei obligații legale. Refuzul de a furniza aceste informații conduce la imposibilitatea de a va presta serviciul;
  • Pentru a va putea oferi serviciile pentru care plătiți, inclusiv prin intermediul terților cu care colaboram, cat și pentru încasarea plății efective, temeiul prelucrării este executarea contractului cu dumneavoastră. Refuzul de a furniza aceste informații conduce la imposibilitatea de a va presta serviciul sau, după caz, de a nu putea accepta o anumita metoda de plata sau a de a oferi serviciile unui anumit terț;
  • Pentru a va transmite comunicări de marketing – inclusiv prin participarea dumneavoastră activa alături de noi pe rețelele de socializare, temeiul este reprezentat de interesul nostru legitim, respectiv consimțământul dumneavoastră, pe care îl puteți retrage oricând prin funcția de dezabonare la mesajele primite sau prin orice alt mod în care doriți să ne solicitați oprirea comunicării cu dumneavoastră; retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
  • Pentru celelalte scopuri menționate în prezenta informare ne întemeiem pe interesul nostru legal de a tine o evidenta, a îmbunătăți serviciile noastre și de a coordona activitatea noastră și a terților cu care colaboram în furnizarea acestor servicii. În măsură în care o anumita prelucrare descrisa în prezenta informare o găsiți disproporționată față de situația în care vă aflați, vă rugăm să ne aduceți de îndată la cunoștință acest fapt și vom analiza solicitarea dumneavoastră, urmând a vă trimite un răspuns detaliat.

PROTEJAREA DATELOR PERSONALE
TCI va lua toate masurile rezonabile pentru:

  • a proteja informațiile personale de accesul neautorizat, de dezvăluire sau de distrugere
  • a păstra informațiile personale precise și actualizate după caz.

Cerem și afiliaților și furnizorilor noștri de servicii cu care partajam informații personale să facă eforturi rezonabile pentru a păstra confidențialitatea informațiilor personale despre dvs. Pentru tranzacțiile online, utilizam masuri tehnologice rezonabile pentru a proteja informațiile personale pe care ni le transmiteți prin intermediul site-ul nostru. Totuși, din păcate, niciun sistem de securitate sau sistem de transmitere a datelor pe internet nu poate garanta securitatea datelor dumneavoastră.
Pentru protecția vieții dumneavoastră private, va recomandam să nu ne transmiteți numerele cardurilor de credit sau orice alte informații personale confidențiale prin e-mail.
Nu va vom contacta prin mesaje mobile/text sau prin e-mailuri pentru a va solicita informații confidențiale sau detalii privind cardul de credit. Vom solicita detaliile cardului de credit doar prin telefon atunci când faceți o rezervare.

TRANSFERURI INTERNATIONALE DE INFORMATII PERSONALE
Ne putem asocia cu alte companii din afara României pentru a va furniza produse, servicii sau oferte pe baza experiențelor dvs. pe proprietățile noastre și putem partaja informațiile în mod corespunzător cu partenerii noștri de afaceri. Nu transferam datele dumneavoastră personale în afara Uniunii Europene.

MODIFICAREA SI ACCESAREA DATELOR DVS. PERSONALE
Vă informăm că aveți dreptul de a obține o confirmare că prelucrăm sau nu date cu caracter personal care vă privesc.
În mod similar, aveți următoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal:

  • De a accesa datele dumneavoastră: Aveți dreptul de a vă accesa datele pentru a ști care dintre datele cu caracter personal pe care le prelucrăm vă privesc și care sunt condițiile în care sunt prelucrate.
  • De a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră: În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a rectifica datele cu caracter personal pe care le considerați inexacte și care vă privesc, și care sunt supuse prelucrării de către Societate, precum și dreptul de a solicita ștergerea datelor atunci când, printre alte motive, datele nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au colectate.
  • De a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră: În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care vă informăm că vom păstra datele în legătură cu care ați solicitat restricționarea prelucrării numai pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție.
  • La portabilitatea datelor dumneavoastră: În anumite circumstanțe, veți avea dreptul să primiți datele personale care vă privesc, și pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și ca acestea să fie transmise de Societate către alt operator.
  • De a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră: În anumite circumstanțe și din motive legate de situația dumneavoastră particulară, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care prelucrarea va înceta, cu excepția cazului în care trebuie să continuăm să facem acest lucru din motive legitime imperioase sau pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție.
  • De a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă.
  • De a depune o plângere la Autoritatea de Protecție a Datelor (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.
  • De asemenea, vă reamintim că aveți dreptul de a retrage orice consimțământ pe care l-ați furnizat pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

Vă informăm că vă puteți exercita drepturile asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal prin oricare dintre următoarele canale:

  • Prin descărcarea formularului de cerere de mai jos și trimiterea lui în atenția TCI SOCIAL CLUB S.A. cu sediu ales pentru comunicări și corespondență în Cluj-Napoca, str. Al. Vaida Voivod, nr. 2, jud. Cluj. Vă rugăm ca aceasta să includă mențiunea „Protecția datelor”.
  • Prin descărcarea formularului de cerere de mai jos și trimiterea lui la adresa de e-mail contact@tcisocialclub.ro.

În ambele cazuri, TCI are dreptul, în condițiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, în cazul în care are îndoieli întemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.
TCI va furniza informațiile solicitate în termen de maximum o lună de la primirea cererii. Acest termen se poate prelungi cu încă două luni dacă este necesar, în funcție de complexitatea cererilor și de numărul acestora.

TCI vă informează că puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă în materie de protecție a datelor. Cu toate acestea, vă încurajăm să transmiteți în primă instanță reclamația dumneavoastră responsabilului cu protecția datelor, pentru a fi soluționată în mod amiabil.

Autoritatea de supraveghere:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, cod poștal 010336
București, Romania
Tel: +40.318.059.211 ; +40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602
www.dataprotection.ro

PASTRAREA DATELOR PERSONALE
Păstrăm datele dvs. personale pentru perioada necesara realizării scopurilor explicate în prezenta Informare, daca o perioada mai lunga de timp de păstrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila.
Vom distruge informațiile dumneavoastră personale cat mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite.
Daca informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, prin tocarea sau arderea documentelor pe suport de hârtie sau în alt mod, iar daca acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi distruse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

ALEGERI – COMUNICARI DE MARKETING
Daca ne-ați furnizat informațiile dumneavoastră de contact (adresa poștală, numărul de fax, adresa de e-mail sau numărul de telefon), este posibil să va informam, în funcție de preferințele exprimate de dumneavoastră și cu acordul dumneavoastră în cazurile necesare, despre produsele și serviciile noastre sau să va invitam la evenimente prin e-mail, publicitate online, rețele de socializare, telefon, mesaje text (inclusiv SMS și MMS).
Daca preferați să nu mai primiți materiale publicitare prin e-mail, puteți opta pentru dezabonare folosind funcția de dezabonare din e-mailul pe care îl primiți de la noi. Solicitările de dezabonare pot dura pana la zece zile lucrătoare pentru a intra în vigoare.
Pentru a va dezabona de la mesajele text, comunicați la e-mailul nostru contact@tcisocialclub.ro faptul ca nu mai doriți să primiți mesaje text din partea hotelului nostru sau răspundeți la mesaj cu textul „STOP”.

MODIFICARI ALE INFORMARII
Exista posibilitatea să aducem modificări acestei Informări periodic. Daca vom efectua modificări semnificative acestei Informări, vom publica un link către Informarea revizuita pe pagina de pornire a site-ului nostru, iar daca v-ați înregistrat pentru oricare dintre produsele sau serviciile noastre, va vom informa prin intermediul unui canal de comunicare cu privire la furnizarea acestora. Puteți afla data ultimei actualizări a Informarii, consultand link-ul și data de la începutul Informării. Orice schimbare a prezentei Informări va intra în vigoare în momentul publicării Informării revizuite pe site.

Descarcă AICI formularul de cerere